Al weer een weekje voorbij - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van suus en noraly - WaarBenJij.nu Al weer een weekje voorbij - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van suus en noraly - WaarBenJij.nu

Al weer een weekje voorbij

Door: wij

Blijf op de hoogte en volg suus en noraly

25 Januari 2014 | Nederland, Schiphol

Zoo al weer een week voorbij, nu vliegt de tijd.
We zijn net bij ons super deluxe nieuwe resort aangekomen, een huisje voor onszelf met terras echt een droom plekje.
Gister hebben we bij een olifant kamp prachtige olifanten gezien, mogen voelen, wassen en eten geven.
Totnu het hoogte puntje van onze reis, zo groot beest naast je en totaal relax.
En vandaag weer een reisdag naar chang rai met onderweg een druk programma met een zijdenwefferij en een parrasol makkerij.
Daar mijn eigen parrasol laten schilderen en daarna bij een warmwaterbron en een surrealistische tempel geweest. Super gaaaf.
Wij gaan hier lekker 2 dagen genieten!!!
Veel liefst van ons uit het zonnige 30 graden thailand

• 29 Januari 2014 - 13:49

Zoë En Silvan:

Hoi meiden

Wat een gave beesten. Hebben jullie er ook opgezeten?
    En wat een mooie echte Noraly parasol!!
    Sturen jullie wat zon hierheen is hier zo koud.
    Geniet nog van jullie laatste weekjes.

xxx ons

suus en noraly

Wij zijn suus en noraly. En wij gaan onze eerste vere reis maken naar thailand. Een maand gaan wij weg en we vertrekken vrijdag 17 januari, wij gaan met de groepsreis van fox mee 3 weken. En daarna nog 1 week samen naar koh pangang het partyeiland:) lekker uitrusten en feesten. Wij hebben er super veel zin in, en verwachten mooie natuur, lekker eten, en gewoon puur genieten van al het moois wat thailand ons gaat bieden.

Actief sinds 08 Jan. 2014