Onze eerste droomreis - Reisverslagen van suus en noraly - WaarBenJij.nu Onze eerste droomreis - Reisverslagen van suus en noraly - WaarBenJij.nu

Onze eerste droomreis

Een maand genieten van de prachtige natuur, cultuur en alle andere bijzondere dingen in thailand, lijkt ons helemaal geweldig.
Het idee van suus heeft noraly helemaal enthousiast gemaakt en al maanden zijn we bezig met het voorbereiden en ons verheugen op deze prachtige bijzondere reis die wij als vriendinnetjes mogen maken.

02 Februari 2014

wat een heerlijke vakantie

25 Januari 2014

Al weer een weekje voorbij

20 Januari 2014

1e dagen zitten erop

17 Januari 2014

bye bye Holland

01 Januari 1970

Nog 5 dagen!!!
suus en noraly

Wij zijn suus en noraly. En wij gaan onze eerste vere reis maken naar thailand. Een maand gaan wij weg en we vertrekken vrijdag 17 januari, wij gaan met de groepsreis van fox mee 3 weken. En daarna nog 1 week samen naar koh pangang het partyeiland:) lekker uitrusten en feesten. Wij hebben er super veel zin in, en verwachten mooie natuur, lekker eten, en gewoon puur genieten van al het moois wat thailand ons gaat bieden.